- Tilliften
- Plafondtilliften & liftsystemen
- Tilbanden en accessoires
- Baden
- Badliften
-
Douchestoelen en Toiletstoelen
- Nemo Douche-Toiletstoel
- Flexo Douche-Toiletstoel
- Elexo Douche-Toiletstoel
- Elexo XXL Douche-Toiletstoel
- Reflex Douche-Toiletstoel
- Tango Douche-Toiletstoel
- Mylo Douche-Toiletstoel
- Tango XL Douche-Toiletstoel
- Tango XXL Douche-Toiletstoel
- Timo Douchestoel 6020
- Timo Douche-Toiletstoel 6021
- Timo Douche-Toiletstoel 6030
- Timo Douche-Toiletstoel 6035
- Toiletemmers en Ondersteken
-
Douchebrancards
- Marina basic Douchebrancard hydraulisch
- Marina deluxe Douchebrancard hydraulisch
- Marina basic Douchebrancard elektrisch
- Marina deluxe Douchebrancard elektrisch
- Douchebrancard Sirocco met muurbevestiging
- Douchebrancard Stylex
- Hydraulische douchebrancard Amfora
- Elektrische Amfora Douchebrancard met muurbevestiging
- Aankleedtafels
- Transferhulpmiddelen
- Weegapparatuur
Storingsmelding
Bedankt voor uw serviceaanvraag. Vervelend dat er een probleem is en dat u niet optimaal gebruik kunt maken van het hulpmiddel.
In de volgende 3 stappen werken wij snel en effectief aan het verhelpen van deze storing.
Stap 1:
Uw aanvraag wordt gecontroleerd door een van onze servicemedewerkers. Direct daarna wordt er een service order aangemaakt en doorgestuurd naar de servicemonteur. Hiervan ontvangt u via e-mail een bevestiging.
Stap 2:
De servicemonteur neemt telefonisch contact met u op voor het maken van een afspraak voor het servicebezoek.
Stap 3:
De monteur lost de storing in 98% van de gevallen binnen 1 servicebezoek op. Zorgt u ervoor dat elektrische hulpmiddelen zijn opgeladen (in stopcontact zitten).
Na de reparatie:
Ontvangt u direct een e-mail met daarin de digitale werkbon. Ook wordt er een registratie gemaakt in ons digitale serviceportaal, als u een onderhoudscontract bij ons heeft kunt u direct:
- De status van uw hulpmiddelen inzien.
- De totale kosten per hulpmiddel bekijken
- Per hulpmiddel een nieuwe service aanvraag indienen.
Ontvangt u van ons een factuur. Het starttarief van een storing is per hulpmiddel € 178,- excl. btw. Voor grote storingen worden eventueel meer-uren in rekening gebracht á € 80,- per uur.
- Als er door de monteur op dezelfde dag 2 of meer storingen worden opgelost, ontvangt u op deze facturen 30% korting op het starttarief.
Particulieren
Aan particulieren wordt altijd een vooruitbetaling gevraagd. U ontvangt van ons een e-mail met daarin de betaalinstructies. Na ontvangst van de vooruitbetaling neemt de monteur contact met u op voor het maken van een afspraak voor het servicebezoek (Stap 2).